פתרונות האחסון הטובים בראשון לציון – ארונות הזזה

ימינו ברוכי האמצעים והטכנולוגיות, הובילו לכך שנוצר מגוון רב של פתרונות אחסון, רהיטים, סוגי חדרי שינה וארונות הזזה שונים. בהתחשב בעובדה כי בדרך כלל גם ניתן לבצע התאמות של ארונות הזזה, אין ספק שארונות הזזה יוצרים את פתרון האחסון הראוי ביותר שניתן להעלות על הדעת ולהתקין בביתנו. נוסף על כך, גם ניתן לרכוש ארונות הזזה בראשון לציון בצבעים שונים, לבצע התאמות בגובה ובמידות רוחב, להוסיף מחיצות בתוך הארונות ועוד. המומחים שלנו יידעו להתאים לכם את הארון המושלם, בדיוק על פי הדרישה שלכם ובתאמה אישית מקסימאלית, פרקטיקה ותקציב הם הקווים המנחים שלנו ואנחנו תמיד מגיעים למקסימום תמורה במינימום מחיר, בואו לשמוע קצת פרטים ולדבר עם אחד היועצים שלנו כיוון שאנו סמוכים ובטוחים שתמצאו את עצמכם מבצעים את הרכישה הטובה ביותר שיכולתם לתאר לעצמכם.

התאמות של ארונות הזזה בראשון לציון

ההתאמה של ארונות ההזזה מתבצעת תמיד בליווי של צוות מקצוענים ומומחים בנושאי התאמות על סוגיהן ועל פי בקשות הלקוח, כך שגם אם התאהבתם בדגם מאוד מסוים של ארון הזזה, אך אתם מרגישים כי הוא גבוה או נמוך מדי לטעמכם, תוכלו לבקש מצוות המומחים של חברת “איבגי מוריס עיצובים” לבצע את ההתאמות הנדרשות ולקצר או להגביהה את ארון ההזזה הנחשק. כך או כך אנחנו בטוחים שתוכלי לבצע את ההתאמה הדרושה לכם על מנת להגיע לתוצאה המושלמת בעיניכם.

ראוי לציין, שלא תמיד בקשות הלקוח ניתנות למימוש במאת האחוזים, ויש כמובן להתחשב במגבלות השטח בו מותקן הארון, ביכולות התקציב של הלקוח וכדומה. במידה והתקציב מאפשר, ניתן לבצע התאמות רחבות מאוד ולהבטיח התאמה מלאה וכזו אשר מתמזגת עם עיצוב הבית באופן אידיאלי. חשוב לנו לשמוע את דעתכם ואת הרצון שלכם ועוד יותר חשוב לנו שארון ההזזה שאתם קונים בהחלט לא יפגע בשפה העיצובית של הבית שלכם – אם זה דבר שאכן חשוב לכם ואתם שמים אותו בראש מעיינכם.

ארונות הזזה הם חלק בלתי נפרד מעיצוב הבית, ואתם מוזמנים עוד היום לקבל דבר עצה ממומחים בתחום הרהיטים בעיצוב קלאסי ומודרני גם יחד.

 

052-8287333
  • אין מוצרים בעגלה.
דילוג לתוכן