ארונות הזזה עם מראה – מה מייחד אותנו?

ארונות הזזה עם מראה ניתנים לרכישה בגבהים שונים ובשילובים מגוונים של חומרי גלם על סוגיהם. ניתן לשלב ארונות הזזה עם מראה בצבעי עץ אלון וניתן לייצר ארונות הזזה עם מראה מעץ מלא, ובאופן כללי ניתן לבצע התאמות רבות בכדי לקבל את המענה המדויק ביותר עבור העיצוב החם שאנו מחפשים לארבעת קירותינו העוטפים. במקרים מסוימים, אצלנו תקבלו מסילות ופרופילים העשויים אלומיניום ומיועדים עבור מטרה של הגנה מנזקי מים שונים (ספונג’ה, נזילות וכו’). המסילות עשויות אלומיניום אל חלד ואין צורך לחשוש מפני חלודה שמצטברת בעקבות חשיפה בפני מים ולחות.

ארון הזזה עם מראה בעיצובים שונים

מעבר לכך שניתן לבצע התאמות בבחינת גודלו של כל ארון הזזה עם מראה, עומק הארון וגובהו, אפשר גם לרכוש ארון הזזה עם מראה 3 דלתות , ארונות הזזה עם מראה שכוללים 2 דלתות הזזה וכמובן גם ארונות הזזה עם מראה הכוללים מגירות רבות ובעלות עומק שונה ומשתנה מדגם לדגם.

כמובן ובדגמים השונים של ארונות הזזה עם מראה, בדרך כלל תוכלו גם למצוא מקום עבור קולבים ותלייה של אלמנטים ואביזרים שונים. כדאי לזכור שארונות הזזה ניתנים לשינויים והתאמות, ובמידה ואתם מעוניינים בתוספות כאלו ואחרות, תמיד ניתן לברר עם המומחים שלנו על הנושא. חשוב להבין כי ארונות הזזה עם מראה הם בהחלט פריט עיצובי מודרני אשר נוכל למצוא בבתים רבים, יש תחרות רבה בשוק והמון דגמים שונים ומשונים לאותו המוצר, חשוב מאוד לדעת כי מבחינה פרקטית רובם מאוד דומים, אך רמות האיכות, גם של המראה עצמה וכמובן של הארון משתנות מאוד מארון לארון וממוצר למוצר. המומחים שלנו כאן כדי לעזור לכם למצוא את התמורה הטובה ביותר לכסף שלכם ואנחנו מאוד מקווים שתוכלו למצוא את אשר חפץ ליבכם אצלינו. כך או כך, נשמח לעזור בכל שאלה ובקשה, גדולה או קטנה, כאשר זה נוגע לארונות הזזה עם מראה.

ארונות ההזזה של “חדרים” מגיעים עם מנגנון טריקה שקטה כפולה לכל דלת, מנגנון טריקה שקטה, כשמו כן הוא, מוודא טריקה שקטה של הדלתות של ארון ההזזה ומאריך את חיי הארון בשנים רבות.

ארון הזזה עם מראה בדרך כלל יגיע בגבהים שונים ובמידות שונות, אל תשכחו לוודא התאמות. חדרים-תעשיות רהיטים, חדרי שינה ארונות הזזה ועיצוב מודרני וקלאסי.

ארון הזזה עם מראה

ארון הזזה עם מראה

052-8287333
  • אין מוצרים בעגלה.
דילוג לתוכן