איפה מאחסנים את כל זה? בארון קיר במבצע!

כולנו אוהבים את העובדה שיש שפע, ציוד רב לבחור ממנו ובגדים מרובים שקנינו במדינות שונות בעולם. יחד עם זאת, העומס של הציוד והביגוד עשוי לפעמים ממש ליצור בלגן בבית, מה שמשאיר אותנו עם השאלה: “איפה מאחסנים את כל מה שקנינו במהלך השנים?”

עבור השאלה הזו, קיימות שלל תשובות המספקות פתרונות אחסון שונים, וביניהם בהחלט ניתן למנות ארונות קיר. ארונות קיר, הם בדרך כלל ארונות אשר טווחי מחיריהם נעים בין 1279₪ לבין 4,000 ₪. הם מספקים פתרון אחסון בצורה של ארון הזזה 2 דלתות, ארונות הזזה בעלי 3 דלתות, ארונות בגדים בעלי מראה וכאלו אשר מגיעים ללא מראה, ארונות משולבי עץ, עשויי חומרי גלם אחרים, בצבעים מגוונים ועוד. בסופו של דבר – הכל תלוי בכם ובתקציב שלכם. המומחים שלנו יידעו להתאים לכם כל ארון קיר לכל כיס, במיוחד עם המבצעים של החודש הקרוב. חשוב להבין כי יחס עלות-תועלת הוא דבר מאוד חשוב כאשר מדובר על ארון קיר. כמו תמיד, רוצים את תמורה הטובה ביותר שניתן לקבל עבור מה שאנחנו משקיעים. כאן אנחנו נכנסים לתמונה – מגוון ארונות ההזזה שקיימים אצלינו נותנים לנו את האפשרות להתאים לכל אחד ואחת מכם את הארון המושלם. ארון קיר כזה שיהיה פרקטי ובצד השני של המתרס יוכל להתאים גם לתקציב אותו הצבתם לעצמכם לפני קבלת ההחלטה לרכוש ארון.

התאמתם של ארונות קיר במבצע

ההתאמה של ארונות קיר מתבצעת בשיתוף הלקוח, בהתחשב במבוקשו ובהתאם למגבלות השונות שלעיתים ניתן להיתקל בהן במהלך ההתאמה והמדידות של ארונות קיר. בדרך כלל וברוב הארונות, ניתן לבצע קיצורי מידות גובה, אפשר לקצר רוחב ארונות ולשנות סדרי מחיצות בתוך הארון (אפשר גם להוסיף מחיצות), להוסיף אזורי תלייה ועוד.

נוסף על אלו, גם ניתן כמובן לבחור בצבעים שונים ולהבטיח מיזוג מושלם של ארונות קיר במבצע עם שאר עיצוב הבית והקווים המובילים. הצבעים המובילים, הם: סלמון, פרחוני כהה ובהיר, אך ניתן גם לבחור בצבעים אחרים, כמו: עץ אלון, בטון כהה ועוד.

העיצוב הנכון של הבית, כולל גם בחירת ארונות קיר במבצע בשיתוף צוות מומחים-בהתאמת רהיטים ולפי בקשת לקוח. חברת “חדרים-תעשיות רהיטים”, עוסקת רבות בהתאמה של ארונות קיר.

ארונות קיר

052-8287333
  • אין מוצרים בעגלה.
דילוג לתוכן